پیام مدیر عامل

 

 

مراکز نمایشگاهی در هر استان، معرف و زیرساخت عرضه ابتکارات، خلاقیت ها، تولیدات، اقتصاد و اشتغال هر استان محسوب میشوند و با ایفا نقشی موثر در پالایش و توسعه اقتصادی هر استان و برپایی هر نمایشگاه موجب گسترش و رونق بازار عرضه و تقاضا می گردند.

شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به عنوان بزرگترین مرکز نمایشگاهی و تعاملات اقتصادی، صنعتی منطقه جنوب کشور با هدف توسعه و ارتقای علمی و فناوری کشور و فراهم آوردن زمینه مناسب برای تبادل تجربیات و معرفی فعالان صنایع مختلف با بهره گیری از ظرفیت های داخلی و مشارکت و همراهی شرکت های معتبر به برگزاری نمایشگاه های بین المللی، تخصصی و مردمی می پردازد.

این مرکز همواره سعی دارد فرصتی مناسب برای آشنایی با دیدگاه های کارشناسان و متخصصین فن  و ارائه دستاوردهای جدید پژوهشگران و صنعتگران و استفاده از تجربیات پیشکسوتان را برای فعالان و مشتاقان صنایع مختلف فراهم آورد.

مدیریت و اعضای هیئت مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به اتفاق همکاران و کارشناسان با تجربه خود همواره افتخار بهره مندی از پشتیبانی ، حمایت و همکاری مجموعه مدیریتی استان به ویژه استانداری فارس و دیگر سازمان ها و نهاد های صنعتی، اقتصادی، دولتی و بخش خصوصی را داشته و در جهت پیشرفت حوزه تولید و توسعه اقتصاد کشور و استان پهناور فارس گام برمی دارد.

 

                                                                                 محسن نهاوندی

                                                                مدیرعامل و عضو هیات مدیره

 

 

 

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 4 نفر

آمار بازدید امروز: 255 نفر

آمار بازدید کل: 5363704 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس