نخستین نشست خبری مدیر عامل جدید نمایشگاه بین المللی فارس با اصحاب رسانه
    
تعداد بازدید: 602
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/9/15
منبع : درون سازمانی

نمایشگاه بین المللی فارس با تعریف بسته های سرمایه گذاری مطمئن، امن وبا ظرفیت و پتانسیل های بسیار بالا ، بهترین فرصت سرمایه گذاری را فراهم میکند. 

مهندس علی فرهادی امروز در نخستین نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نقش نمایشگاه‌ها در حمایت از تولید و صنعت اظهار داشت:  نمایشگاه بین‌المللی فارس به زودی به منظور تحقق شعار سال در حوزه رفع موانع تولید و همچنین حمایت از تولیدکنندگان  در کشورهای هدف برای صنعتگران نمایشگاه برگزار می‌کند. 

وی گفت: هرچند که شاید در وظایف سازمانی این نمایشگاه این مهم لحاظ نشده است اما برای تحقق اهداف بلند پایه دولت و استان در حال رایزنی با کشورهایی مثل چین، روسیه، سوریه، عمان، اندونزی  و برخی کشورهای اطراف هستیم  تا بتوانیم این نمایشگاه‌ها را برگزار کنیم.

مدیر عامل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس افزود: در راستای تحقق شعار سال و رفع موانع تولید، این شرکت با رویکرد توسعه محور به عنوان یک بنگاه اقتصادی فعال در حوزه های استانی، ملی و بین المللی در جهت بهبود شرایط صنعتگران و تجار و بازاریان و مردم  و تقویت ارتباط بین مردم و مدیران و صنعتگران گام بر میدارد و مسیر حرکت آینده خود را برنامه ریزی میکند.

مهندس فرهادی از افتتاح نخستین سرای رسانه کشور در نمایشگاه های بین المللی فارس خبر داد و افزود: اولین جایگاه ویژه خبرنگاران و رسانه ها و استودیو نمایشگاه جهت مصاحبه و تهیه گزارش در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس به منظور حضور ثابت اصحاب رسانه در تمام نمایشگاه ها افتتاح می شود.

وی همچنین گفت: یقیناً امروز همه مدیران ارشد دولت در کشور و استان به دنبال بهبود شرایط اقتصادی برای مردم و صنعتگران و تجار هستند که با این هدف سرای رسانه امروز با حضور اصحاب رسانه افتتاح خواهد شد.

فرهادی با بیان اینکه متاسفانه در حوزه زیرساخت نمایشگاه بین‌المللی، استان فارس هنوز راه بسیار زیادی پیش رو دارد، بیان کرد: تا رسیدن به این هدف که به واقع یک نمایشگاه بین‌المللی باشد  باید راه زیادی طی شود.

وی تصریح کرد: شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس آمادگی دارد با تعریف بسته های سرمایه گذاری مطمئن، امن  و با ظرفیت و پتانسیل های بسیار بالا با سرمایه گذاران همکاری کند و با ایجاد زیرساخت‌های بیشتری در حوزه‌هایی نظیر هتل، اقامتگاه، سایت‌های خدمات رفاهی برای شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان در تقویت حوزه اقتصادی استان و کشور گام بردارد.

مدیر عامل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: ما به دنبال این هستیم که با تسهیل شرایط بهتر و پیش‌بینی شده بتوانیم سرمایه‌گذاران را تشویق کنیم که با خیال راحت بتوانند در حوزه‌های مختلف در استان فارس سرمایه‌گذاری کنند. 

 

 

 

گالری تصاویر:

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 5 نفر

آمار بازدید امروز: 892 نفر

آمار بازدید کل: 5440339 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس