گردهمایی فعالان صنعت ساختمان در نمایشگاه بین المللی فارس
    
تعداد بازدید: 738
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/4/8

بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور مهندس خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و دکتر رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس و جمعی از مسئولین استان و فعالان برتر این حوزه عصر روز سه شنبه مورخ 8 تیر ماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس شروع به کار کرد.

سید محمود موسوی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: صنعت ساختمان می تواند به طور مستقیم و غیر مستقیم با ایجاد فرصت های گوناگون و متنوع شغلی، پیشرفت و رشد کشور را رقم بزند و قطعا تلاش برای رونق بخشی به این صنعت موجب گردش بهتر چرخه ی اقتصادی میگردد.

 موسوی استان فارس را از استان های برتر و پیشگام در حوزه صنعت ساختمان برشمرد و افزود: این استان با توجه به موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به آب های خلیج فارس و کشورهای حاشیه آن از جایگاه ویژه ای برخوردار است و می تواند به توسعه و پیشرفت صادرات غیر نفتی کشور کمک کند.

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس با اعلام اینکه سه سالن سرو، بهار و حافظ به مساحت 10هزارمترمربع به بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان اختصاص داده شده است گفت: این نمایشگاه با حضور 93 شرکت و تولید کننده معتبر داخلی از سراسر نقاط کشور که 45 درصد آنها از استان فارس و مابقی از استانهای  تهران ، خراسان رضوی ، خراسان جنوبی، اصفهان ، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان، البرز، یزد و ... می باشند، برگزار می گردد.

موسوی همچنین گفت: در راستای صیانت از سلامت بازدیدکنندگان و اجرای دستور العمل های بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا ، بازدید ازنمایشگاه صرفا با دریافت نوبت بازدید رایگان آنلاین از وبسایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir میسر بوده و به هنگام ورود به سالن با استعلام کد ملی بازدیدکنندگان از سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ورود بیماران در دوره نقاهت و قرنطینه و افراد مشکوک و ناقل به سالن های نمایشگاهی  ممانعت به عمل می آید.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در هنگام بازدید از سالن ها الزامی است گفت : تمامی علاقمندان، متخصصان و فعالان حوزه صنعت ساختمان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه تا روز جمعه مورخ 11 تیر 1400 همه روزه از ساعت 16 تا 21 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه نمایند.

 

گالری تصاویر:   https://www.farsfair.ir/exgalleryview.aspx?id=455&&lang=fa-IR

 

از   1   رای
3

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 4 نفر

آمار بازدید امروز: 959 نفر

آمار بازدید کل: 5440406 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس