شروع به کار نمایشگاه های تخصصی صنایع غذایی،تجهیزات قهوه،صنایع وابسته خرما
    
تعداد بازدید: 2454
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/11/7
منبع : روابط عمومی

بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته و چهارمین نمایشگاه تخصصی صنایع و تجهیزات قهوه به همراه سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات و صنایع وابسته خرما عصر روز سه‌شنبه مورخ ۷ بهمن ۱۳۹۹ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس شروع به کار کرد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: برگزاری این سه نمایشگاه نقش موثری در توسعه و رونق اقتصادی کشور ایفا نموده و با فراهم کردن فرصت نفوذ در بازارهای جدید موجب رونق و جهش تولیدات داخلی می گردد. مشارکت کنندگان صنعتگران تولید کنندگان و فعالان حوزه صنایع مذکور از سراسر نقاط کشور در این رویداد گردهم می آیند تا به ارائه و معرفی جدیدترین دستاوردها، محصولات و خدمات خود بپردازند.

سید محمود موسوی گفت: در راستای صیانت از سلامت بازدیدکنندگان و اجرای دستورالعمل های بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا اقداماتی صورت گرفته که از جمله آنها الزام به دریافت نوبت بازدید به دلیل کنترل و مدیریت تعداد افراد حاضر در سالن ها و جلوگیری از ازدحام جمعیت و همچنین استعلام کد ملی افراد از سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به منظور جلوگیری از ورود بیماران در دوره نقاهت، قرنطینه و افراد مشکوک و ناقل به سالن های نمایشگاه می باشد.

موسوی افزود: نمایشگاه تخصصی تجهیزات و صنایع وابسته خرما در سالن حافظ به متراژ6 هزار مترمربع میزبان 60 شرکت فعال در حوزه صنایع مرتبط با خرما از استانهای فارس، هرمزگان، بوشهر، خوزستان، کرمان‌، تهران، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، یزد، همدان، ایلام و خراسان رضوی می باشد.

وی همچنین گفت: نمایشگاه تخصصی صنایع و تجهیزات قهوه در دو سالن نرگس و سرو به مساحت 4 هزار متر مربع با حضور ۳۱ شرکت و نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته در سالن بهار به مساحت 2 هزار متر مربع با حضور ۳۲ شرکت تولید کننده و فعال در حوزه صنایع غذایی و تجهیزات قهوه برگزار می گردد.

موسوی با اشاره به اینکه همزمان با این نمایشگاه ها کارگاه های آموزشی متفاوتی با موضوعات تخصصی حوزه قهوه و خرما برگزار می‌گردد، گفت بازیدکنندگان محترم می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه ها با دریافت نوبت بازدید رایگان از وب سایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir تا روز جمعه مورخ ۱۰ بهمن 1399 همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس مراجعه نمایند.

 

از   6   رای
6.32

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
shirane مهرزاد ملکی 8/11/1399
درود من برای نمایشگاه مبلمان که اومدم کدملی خودم فقط برای ثبت نام لازم بود این در حالیه که گفته میشه کدملی ها برای استعلام از وزارت بهداشت هست. الان سوال بنده اینه همراهان احتمال داشتن کرونارو ندارن که کد ملی اونا لازم نیست؟؟؟
 Manager        8/11/1399
سلام برای ثبت نام و اخذ نوبت بازدید رایگان ، برای هر کد ملی نهایتا 3 عدد بلیت صادر خواهد شد اما در مبادی ورودی سالن ها ، از طریق سامانه دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، کد ملی همه افراد برای استعلام اخذ خواهد شد .
shirane مهدی 9/11/1399
لینک نوبت دهی دو کجا پنهان کردین که نه من پیداش میکنم و نه حتی گوگل؟!!!!
 Manager        10/11/1399
در صفحه اصلی وب سایت ، روی پوستر هر کدوم از عناوین نمایشگاهی که مد نظرتون هست اگر کلیک بفرمایید ، در صفحه جدید دکمه ثبت نام بازدید کننده به رنگ آبی مشخص شده است . به شرطی که روند ثبت نام بازدید کننده برای آن عنوان نمایشگاهی فعال و برقرار باشد .

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 5 نفر

آمار بازدید امروز: 962 نفر

آمار بازدید کل: 5440409 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس