آینن گشایش نمایشگاه " فرصت های سرمایه گذاری جنوب کشور"
    
تعداد بازدید: 469
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1402/11/11

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین المللی فارس آیین گشایش هفتمین دوره نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری جنوب کشور در کنار هشتمین دوره نمایشگاه صنعت مالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین المللی فارس آیین گشایش هفتمین دوره نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری جنوب کشور در کنار هشتمین دوره نمایشگاه صنعت مالی برگزار شد.

دکتر محسن نهاوندی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس در سخنانی پیش از برگزاری این نمایشگاه بیان داشت: این نمایشگاه در فضای بالغ بر 4000 متر مربع در قالب 40 غرفه برگزار میشود و یکی از علل هم زمانی برگزاری این دونمایشگاه در کنار اولین دوره نمایشگاه بین المللی زیرساخت های توسعه تجارت، حمل و نقل بین المللی، لجستیک، ترانزیت و خدمات گمرکی، پیوستگی و ارتباط تنگاتنگ این عناوین با یکدیگر است.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی فارس صنعت حمل و نقل را یکی از ارکان حیاتی و اساسی اقتصاد هر کشور بر شمرد و ادامه داد: این صنعت نقش مهمی در انتقال کالاها، مواد اولیه، محصولات نهایی و افراد دارد، تأمین امکانات حمل و نقل برای صنایع و اقتصاد امری ضروری و اجناب ناپذیر است؛ و می توان گفت: صنعت حمل و نقل در تأمین نیازهای مواد و کالاها در سراسر یک کشور و همچنین انجام تجارت بین‌المللی نقش بسیار مهمی دارد.

دکتر نهاوندی اعلام داشت: هدف از برگزاری این عناوین به صورت هم زمان، علاوه بر آشنایی مردم عادی با خدمات ارائه شده در هر بخش، ایجاد هماهنگی و ارتباط بین فعالین این حوزه است؛ زیرا که ارتباط بخش های مختلف اقتصاد با یکدیگر عاملی برای رشد و توسعه در این بخش است.

دکتر نهاوندی در ادامه سخنان خود با اشاره به برپایی نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری جنوب کشور بیان داشت :استان پهناور فارس با توجه به پهنه جغرافیایی فرصت های خدادادی بسیاری را در خود جای داده است؛ که در صورت معرفی درست این توامندی ها با استقبال خوبی از سوی سرمایه گذاران روبرو خواهیم شد که این خود موجب توسعه فضای کسب و کار، اشتغال زایی و در یک کلام رونق اقتصادی استان خواهد شد.

نمایشگاه صنعت مالی، حمل و نقل و لجستیک از 11 تا 14 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس از ساعت 16 لغایت 21 میزبان بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.

 

از   1   رای
7

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 7 نفر

آمار بازدید امروز: 1597 نفر

آمار بازدید کل: 5435729 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس