دیدار دکتر پاکفطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی فارس و بازدید از نمایشگاه های در حال برگزاری
    
تعداد بازدید: 638
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/10/10
منبع : روابط عمومی

دکتر پاکفطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با  حضور در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس در یک نشست صمیمی با مهندس فرهادی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس دیدار کرد.

در این نشست صمیمی مهندس فرهادی با ارائه گزارشی در خصوص نمایشگاه های در حال برگزاری و برنامه های پیش رو به تشریح سیاست های آتی نمایشگاه های بین المللی فارس پرداخت و گفت: این مرکز به عنوان بزرگترین مرکز نمایشگاهی و تعاملات اقتصادی منطقه جنوب کشور در راستای کمک به توسعه اقتصادی استان گام برمی دارد و با رویکرد استفاده از این ظرفیت برای گسترش دیپلماسی اقتصادی تلاش می کند تا با جذب سرمایه گذاران و تکمیل زیرساخت ها جایگاه بین المللی خود را ارتقا دهد.

دکتر پاکفطرت نیز با اشاره به نقش تاثیرگذار نمایشگاه ها در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور گفت: مرکز نمایشگاه های بین المللی فارس در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی قرار دارد و می توان از ظرفیت های بالقوه و بالفعل آن در جهت کمک به شهر و استان بهره برداری کرد.

وی افزود: لازم است نمایندگان مردم، مسؤلین و مدیران ذیربط با حضور در نمایشگاه ها ضمن شنیدن صحبت ها و مطالبات صنعتگران و تولیدکنندگان جهت سیاست گذاری و رفع موانع پیش راه فعالان اقتصادی تمام توان خود را به کار گیرند. نماینده مردم شیراز و زرقان ضمن استقبال از سیاست های جذب سرمایه گذاری مدیریت جدید نمایشگاه فارس برای تکمیل زیر ساخت ها و ایجاد امکانات رفاهی از جمله ساخت هتل، سالن همایش و رستوران، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و حمایت از این برنامه ها اعلام داشت.

 دکتر پاکفطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار با مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی فارس از نمایشگاه های مصالح ساختمانی، درب و پنجره، آسانسور و بالابر و تاسیسات سرمایش و گرمایش که در حال برگزاری بودند بازدید کرده و با مشارکت کنندگان و فعالان صنایع مختلف حاضر در این نمایشگاه به مذاکره پرداخت.

 

 

گالری تصاویر:

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 7 نفر

آمار بازدید امروز: 1091 نفر

آمار بازدید کل: 5440538 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس