استاندار فارس در آیین گشایش نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط: این نمایشگاه توانسته محل مناسبی برای معرفی صنایع کوچک و متوسط باشد
    
تعداد بازدید: 819
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/8/18

محمد هادی ایمانیه در آیین گشایش سومین نمایشگاه توانمندی های شرکت های صنایع کوچک و متوسط بیان کرد: یکی از وظایف اصلی نمایشگاه ها ارائه محصولات نهایی است از این رو این نمایشگاه توانسته است محل مناسبی برای عرضه کالاهای تولید شده صنایع کوچک و متوسط باشد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از ویژگی های نمایشگاه ها برطرف کردن مشکلات مشترک میان صنایع است و امید است این نمایشگاه بتواند در این بخش نیز اثر گذار باشد.

عالی ترین مقام دولت در استان فارس یادآور شد: صنایع کوچک و متوسط و صنایع بزرگ مقیاس در کنار یکدیگر معنا می پذیرد از این رو در استانی نظیر فارس که اشتغال برای آن بسیار حائز اهمیت است صنایع کوچک و متوسط معنا و ارزش قابل توجه ای دارد.

استاندار فارس یادآور شد: فارس با دارا بودن شرایط و ویژگی های منحصر به فرد در حوزه های مختلف میتواند بیشتر در کشور اثر گذار باشد و باید  فارس در حوزه های مختلف از جمله حوزه پزشکی، صنایع تبدیلی و تکمیلی در کشور اولین استان باشد.

وی ادامه داد: تمامی مدیران استانی باید به گونه ای فعالیت کنند که هم سو و هم‌جهت در راستای توسعه فارس باشند و اجازه ندهند استعداد های فارس از بین برود.

ایمانیه تاکید کرد: دولت در نظر دارد تا تمام هم و غم خود را برای از بین بردن مشکلات در حوزه کارآفرینی به کار بسته از این رو باید در فارس نیز همین رویه تکرار شود تا فارس به گونه ای در مسیر توسعه قرار بگیرد که در کشور درخشان باشد.

استاندار فارس افزود: شورای سیاست گذاری سرمایه گذاری و رفع موانع تولید در فارس آغاز شده در تلاش است تا مشکلات پیش روی سرمایه گذاران را برطرف کند.

ایمانیه عنوان کرد: برداشت هایی که از قانون وجود دارد در فارس اشتباه است و اگر مدیری از ریسک کردن واحمه دارد باید از سمت خود استعفا داده و به کار دیگری مشغول شود.

به گفته این مقام مسئول تفیض اختیارات به بخش خصوصی میتواند بسیاری از مشکلات در آن بخش را کاهش دهد و دولت نیز در این حوزه  میتواند با اجرای وظیفه اساسی خود که نظارت است زمینه توسعه فعالیت را فراهم نمود.

 

 

 

 

گالری تصاویر:

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 9 نفر

آمار بازدید امروز: 3362 نفر

آمار بازدید کل: 5426949 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس