سایت نمایشگاهی فارس دروازه گردشگری پارس/ 230 فعال گردشگری، صنایع دستی و قهوه در شیراز حضور دارند
    
تعداد بازدید: 897
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/10/20

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی به همراه ششمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی قهوه،دمنوش ها و صنایع وابسته از امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی به همراه ششمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی قهوه،دمنوش ها و صنایع وابسته از امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار کرد.

 

مهندس فرهادی افزود: گردشگری و صنایع دستی دو حوزه مستقل اما مکمل و گره خورده در یکدیگر هستند، به سان دو بال یک پرنده که می توانند اقتصاد و فرهنگ یک کشور رابه حرکت در آورند.

 

او با بیان اینکه این عناوین نمایشگاهی در مساحت پانزده هزار متری سالن های حافظ،سرو،بهار، نرگس و ملاصدرا برپاست، ادامه داد:توفیق و پیشرفت حوزه های صنایع دستی و گردشگری مستقیما در رشد و توسعه دیگری اثر می گذارد.

 

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: از ویژگی های بارز هر دو، ماهیت فرهنگی و هنری هر دو حوزه می باشد که معرف فرهنگ، هنر و تاریخ کشور ها و ملت ها هستند و تاثیر مستقیم در مبادلات و ارتباطات فرهنگی ملت ها دارند،این خصوصیت در کنار جایگاه و نقش این دو صنعت در اقتصاد، تولید،اشتغال زایی، رشد تولید ناخالص ملی وکسب در آمد های ارزی داشته باشد.

 

مهندس فرهادی با بیان اینکه 194 شرکت کننده در این نمایشگاه ها حضور دارند، ادامه داد: فعالان گردشگری و صنایع دستی از 27 استان کشور در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی این دوره حضور دارند که از این جهت یک حضور قابل توجه است.

 

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: نمایشگاه قهوه و صنایع وابسته هم با حضور 35 شرکت کننده از  استان های فارس،تهران،قم،البرز،آذربایجان شرقی و کرمانشاه در سالن سرو و بهار سایت نمایشگاهی فارس برپاست.

مهندس فرهادی اضافه کرد: قهوه و محصولات فراوری، تجهیزات و ماشین آلات کافه و رستوران و معرفی انواع نوشیدنی ها و دمنوش ها عمده زمینه فعالیت مشارکت کنندگان است.

 

او بیان کرد: علاقه مندان تا روز جمعه بیست و سوم دی ماه فرصت دارند،پس از دریافت بلیط از وبگاه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به ادرس

www.farsfair.ir

از این عناوین نمایشگاهی بازدید کنند.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 12 نفر

آمار بازدید امروز: 1258 نفر

آمار بازدید کل: 5414039 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس