حضور برترین های تجهیزات ورزشی و کمپینگ در نمایشگاه بین المللی فارس
    
تعداد بازدید: 823
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/6/11

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: برترین های تجهیزات ورزشی و کمپینگ در نمایشگاه بین المللی فارس در هشتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی و سومین نمایشگاه تخصصی کمپینگ حضور دارند.

 

 به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: هشتمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی و سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات سفر، کمپینگ و کوهنوردی به مدت چهار روز در شیراز برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، مهندس فرهادی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 40 شرکت فعال در زمینه ورزشی و کمپنگ حضور دارند،گفت: شرکت کنندگان از استان های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان و خراسان رضوی به مدت چهار روز از تاریخ 9 تا 12 شهریور ماه در نمایشگاه بین المللی فارس حضور خواهند داشت..

 او با اشاره به این که این نمایشگاه در مساحتی افزون بر 6500 متر مربع برگزار می شود، بیان کرد: صنعت ورزش به مجموعه فعالیت های مرتبط با تولید و بازار یابی کالا و خدمت ورزشی گفته می شود که در تولید ارزش افزوده نقش داشته باشد،این صنعت به سرعت رشد داشته و متحول شده است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در ادامه گفت: صنعت ورزش امروز تبدیل به یک از عوامل موثر در ایجاد نشاط اجتماعی، سرگرمی  و پر کردن اوقات فراغت، تامین سلامت روحی و جسمی و پیشگیری از بیماری، شکل گیری رشته های دانشگاهی ، هویت سازی و تقویت و افزایش غرور فردی و ملی ، کاهش مفاسد و ناهنجاری های اجتماعی و افزایش طول عمر و امید به زندگی شده است.

او افزود: در حوزه اقتصادی نیز هم زمان با ایفای نقش در تولید محصولات متنوع و برند های جهانی، موجب رشد صنعت وارتقای تکنولوژی فعال در تولید محصولات ورزشی، اشتغال زایی، صادرات غیر نفتی و کسب در آمد های ارزی از طریق رویدادهایی مثل المپیک و جام های جهانی در حوزه جذب گردشگری ورزشی شده است.

 

مهندس فرهادی اضافه کرد: با توجه به کیفیت و کمیت شرکت های حاضر در این نمایشگاه می توان آخرین دستاوردها و فناوری های حوزه ورزش و کمپینگ را از نزدیک مشاهده کرد.

 

مهندس فرهادی با بیان اینگه ساعات بازدید نمایشگاه از ساعت 17 تا 22 است،  تصریح کرد: علاقه مندان با حضور در نمایشگاه بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان می توانند، قبل از ورود به سالن های نمایشکاه بلیط بازدید رایگان را از سایت نمایشگاه های بین المللی فارس از آدرس  

www.farsfair.ir

 دریافت کنند

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 7 نفر

آمار بازدید امروز: 3340 نفر

آمار بازدید کل: 5426927 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس