برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران
    
تعداد بازدید: 724
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/6/7

مجمع عمومی فوق‌العاده انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، مهندس فرهادی در این مجمع که با حضور جمعی از مدیران عامل شرکت های نمایشگاه های بین المللی کشور برگزار گردید با تاکید بر ساماندهی ساختار و سیاست های حاکم بر نمایشگاه ها گفت: در همه ی امور قانون باید مبنای تصمیم گیری و اقدام باشد. بنابراین انجمن و شرکت های نمایشگاه های بین المللی کشور می بایست در مقابل هرگونه درخواست و مطالبه خلاف قانون از جمله ممانعت از برگزاری نمایشگاه ها درخارج از سایت های نمایشگاهی با اقتدار ایستادگی نمایند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با بیان این که لازمه دستیابی به این هدف تقویت انجمن شرکت های نمایشگاهی و ایجاد وحدت رویه و اتحاد بین شرکت های نمایشگاه های بین المللی است افزود: با توجه به ضعف و کمبود قوانین مورد نیاز  ، سیاست گزاری های این حوزه سلیقه ای و تابع تغییرات و سلایق مسئولین ذیربط می باشد ، لذا لازم است با ارائه ی پیشنهادات کارشناسانه و تعامل و همکاری با نماینده گان محترم مجلس شورای اسلامی نسبت به تدوین و تصویب قوانین مورد نیاز اقدام تا این صنعت صاحب قوام وثبات گردد .

فرهادی گفت : فضای نمایشگاهی کشور باید در خدمت معرفی آخرین و برترین دستاوردهای صنعتی و تولیدی کشور ، بدست شایسته ترین  و صالح ترین تولید کننده گان ، غرفه داران و شرکت های برگزار کننده نمایشگاه ها باشد و از شکل گیری هرگونه انحصار و رانت برای افراد و گروه های خاص جلوگیری کرد . شرط دستیابی به این امر همدلی ، هماهنگی و همکاری شرکت های نمایشگاه ها و انجمن نمایشگاها در حذف افراد و شرکت های فاقد صلاحیت های لازم فنی ، حرفه‌ای و اخلاقی از این صنعت می باشد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 2 نفر

آمار بازدید امروز: 81 نفر

آمار بازدید کل: 5411193 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس