هیئت های تجاری و مقامات اقتصادی از چهار کشور خارجی به شیراز آمده اند/ بیش از 120 شرکت در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان حضور دارند
    
تعداد بازدید: 636
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/2/28

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته و سومین نمایشگاه شیلات و آبزیان با حضور بیش از 120 شرکت فعال و موفق در حوزه های مرتبط، در محل دائمی نمایشگاه های فارس برپا شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: نمایشگاه های بین المللی فارس این بار میزبان فعالان و متخصصانی در حوزه دام، طیور و شیلات و آبزیان است.

 مهندس فرهادی افزود: شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته و سومین نمایشگاه شیلات و آبزیان با حضور بیش از 120 شرکت فعال و موفق در حوزه های مرتبط، در محل دائمی نمایشگاه های فارس برپا شده است.

او بیان کرد: شرکت های حاضر در این نمایشگاه در حوزه های خوراک دام و طیور، ریز مغذی ها، ماشین آلات و تجهیزات صنایع دام و  طیور فعالیت دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با بیان اینکه این نمایشگاه از بیست و هشتم اردیبهشت ماه آغاز شده است، گفت: این رویداد در مساحتی به متراژ هفت هزار متر مربع و در سالن های حافظ،سرو،نرگس، بهار و بخشی از فضای باز نمایشگاه ها برگزار می شود.

مهندس فرهادی ادامه داد: شرکت کنندگان در این نمایشگاه از استان های تهران،خراسان رضوی،فارس،اصفهان،مازندران،البرز،قزوین،یزد،قم، گلستان،لرستان، شهرکرد، مرکزی، آذربایجان شرقی و غربی هستند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: برگزاری این نمایشگاه در استان فارس به عنوان استان پیشرو در کشور در حوزه تولیدات دامی و محصولات لبنی دارای اهمیت فراوانی است و از طرفی به دلیل نزدیک بودن کشور به حوزه خلیج فارس؛ این استان مکان مناسبی جهت ایجاد بازارهای صادراتی این محصولات است.

 مهندس فرهادی اضافه کرد: نمایشگاه ها می توانند فرصت و شرایط لازم را جهت ارتباط و تعامل مستقیم بخش تولید و توزیع و مصرف فراهم کنند و در نهایت منجر به انعقاد قرارداد، تفاهم نامه و ثبت سفارشات بر مبنای نیازسنجی فنی و علمی  شوند و خروجی این زنجیره و چرخه، شکل گیری رونق اقتصادی و تولید ایرانی دانش بنیان است.

او با بیان اینکه در این رویداد، هیئت های تجاری و مقامات بلند پایه اقتصادی از کشورهای قطر،اقلیم کردستان،عراق و عمان حضور خواهند داشت، گفت: قطعا برگزاری اینچنین نمایشگاه هایی موجب شناسایی نیازهای فنی و تکنولوژی و تامین آنها، زمینه ساز ورود به بازار های خارجی و توسعه صادرات و اشتغالزایی می شود.

مهندس فرهادی گفت: علاقه مندان به رویدادهای مهم اقتصادی می توانند تا روز شنبه سی و یکم اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا 21 با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس از این نمایشگاه بازید کنند.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 3 نفر

آمار بازدید امروز: 1065 نفر

آمار بازدید کل: 5412177 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس