رکورد صنعت نمایشگاهی کشور شکسته شد: بیش از 170 شرکت کننده در مساحت 20 هزار متری نمایشگاه های بین المللی فارس شرکت کردند
    
تعداد بازدید: 980
    

چاپ

    
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/2/20

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: در هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی استان فارس  بیش از 170 شرکت حضور دارند که با این تعداد شرکت کننده، یک رکورد جدید در صنعت نمایشگاهی کشور ثبت می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: در هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی استان فارس  بیش از 170 شرکت حضور دارند که با این تعداد شرکت کننده، یک رکورد جدید در صنعت نمایشگاهی کشور ثبت می شود.

مهندس فرهادی  افزود: حدود 860 غرفه در متراژی افزون بر 20 هزار متر غیر مفید نمایشگاه، ساماندهی شده اند و از جهت گستردگی مساحت و تعداد غرفه ها هم آماری جدید در نمایشگاه های بین المللی فارس رقم خورده است.

او ادامه داد: شرکت ها با توجه به حوزه مربوط و تخصصی خود در شش سالن اردیبهشت، حافظ، ملاصدرا،بهار،سرو و نرگس در کنار فضای باز نمایشگاه و در  مساحت مفید 10 هزار و سیصد متری، غرفه های خود را دایر کرده اند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اضافه کرد: تلاش شده است تا با نصب تابلوهای راهنمایی، کروکی سالن ها و جهت یاب مراجعین محترم در کمترین زمان و راحت ترین مسیر به غرفه های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند.

مهندس فرهادی بیان کرد: رونمایی و آشنایی با آخرین و به روزترین تولیدات در بخش کشاورزی، برقراری ارتباط مناسب بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان،کمک به توسعه صادرات بخش کشاورزی و شناسایی پتانسیل های داخلی و خارجی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مهندس فرهادی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از35 شرکت دانش بنیان حضور دارند، افزود: در سال جاری و در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال در هر عنوان نمایشگاه فضایی برای حضور شرکت های دانش بنیان پیش بینی شده است تا حضور این شرکت ها در کنار تولیدکنندگان برتر کشور بتواند پیام آور نتایج خوبی در آینده داشته باشد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ادامه داد: در نمایشگاه کشاورزی امسال هیئت های تجاری از کشورهای مختلف به شهر شیراز سفر می کنند تا در این رویداد بزرگ حوزه کشاورزی منطقه حضور داشته باشند.

او گفت: شرکت هایی از استان های فارس، تهران، آذربایجان شرقی،اذربایجان غربی،قم،اصفهان،یزد،گلستان،چهار محال و بختیاری،کرمان،بوشهر،کردستان،خراسان رضوی،البرز،قم،لرستان،مازندران،خوزستان،سمنان و زنجان در این نمایشگاه کشاورزی شرکت کردند.

مهندس فرهادی افزود: در چهار روز برپایی نمایشگاه کشاورزی برنامه های جنبی مانند برگزاری همایش ها و کلاس های ترویجی ویژه بهره برداران بخش کشاورزی و شرکت کنندگان توسط کارشناسان و متخصصان این حوزه برگزار می شود.

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس بیان کرد: بازدیدکنندگان ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی،به ویژه زدن ماسک می توانند تا روز جمعه بیست و سوم اردیبشهت ماه از ساعت 15 تا 21 با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان از این نمایشگاه بازدید کنند

مهندس فرهادی گفت: علاقه مندان برای دریافت بلیط هجدهمین نمایشگاه کشاورزی می توانند به سایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir مراجعه کنند.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار نمایشگاه باخبر شوید

تعداد افراد آنلاین: 2 نفر

آمار بازدید امروز: 861 نفر

آمار بازدید کل: 5411973 نفر

07136200040-3 07136200040-3
07136200047 07136200047
info@farsfair.ir
شیراز - شهرک گلسـتان - بلوار علامه دهخدا - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فـارس - ساختمان اداری
کد پستی : 88111-71894

با ما همـــراه باشید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نمایشگاه بین المللی فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس